Bader Simona
Lect. dr.
Birou 504
- Februarie 2009 – prezent: lector, respectiv asistent universitar la Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Ştiinţe Politice, Filosofie şi Ştiinţe ale Comunicării, catedra de Filosofie şi Ştiinţele Comunicării
- Aprile 2008 – august 2011: director al librărirei Caligraf din Timişoara
- Iunie 2007 – august 2011: preşedinte al Asociaţiei Culturale Maxima din Timişoara
- Octombrie 2007 – februarie 2009: lector, plata cu ora la Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Ştiinţe Politice, Filosofie şi Ştiinţe ale Comunicării, catedra de Filosofie şi Ştiinţele Comunicării
- Ianuarie 2005 – martie 2007: redactor special la cotidianul Agenda zilei din Timişoara
- Ianuarie 2003 – ianuarie 2005: redactor şi şef departament politic – administraţie, economic şi cultural la cotidianul Jurnal bănăţean.
- Ianuarie 2002 – ianuarie 2003: redactor Televiziunea Europa Nova Timişoara
- „Arta spectacolului în presa culturală timișeană”, București, Editura Tritonic, 2016, ISBN 978-606- 749-150- 0
- „Teatrul maghiar de stat Csiky Gergely în presa scrisă timișoreană” – Metamorfoze II (vol. coordonat de C. Negoiță), ed. Tritonic, ISBN 978-606- 749-172- 2
- „The Impact of New Media on the Public” – Revista Română de Jurnalism și Comunicare, anul VII, nr. 3-4, oct. 2012
- „Mass-media: Creator and Promoter of Media Events” – Applied Social Sciences. Communication Studies, p. 61-67
- „Repere în poetica artei actoricești. Raportul autor-actor în procesul de creație scenic” – Journal of Romanian Literary Studies, vol. 4/2014, p. 511-517
- „Hungarian Theatre Csiky Gergely and the Local Press from Timișoara” – Communication, Context, Interdisciplinarity, ed. a III-a, oct. 2014
- „Late Twentieth Century Performances at the National Theatre Timișoara. Managerial Periods and the Reflection in Written Press” – Globalization, Intercultural Dialogue and National Identity, vol. II, aug. 2015, p. 132-141, http://www.upm.ro/gidni2/?pag=GIDNI- 02/vol02-Cpj
- „A New Concept in Promoting Tourism: Thematic Evenings” – Journal of Media Research, vol. 10 Issue 2 (28) / July 2017, p.146 – 157, http://www.mrjournal.ro/docs/R2/28JMR0.pdf
- „Thematic Evenings: Analyse Of A Pr Project In A Tourism Company” - The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS, Volume XXVII, 30 July 2017, p. 29 – 38, http://www.futureacademy.org.uk/publication/EpSBS/MEPDEV2ndEdition2016Central AndEasternEuropeanLUMEN
- „Journalistic Types during Interwar Touristic Publications. România Pitorească Magazine”, Globalization and National Identity. Studies on the Strategies of Intercultural Dialogue / ed.: Iulian Boldea - Tîrgu-Mureș : Arhipelag XXI, 2016 ISBN 978-606- 8624- 03-, Arhipelag XXI Press, 2016
- Campanii sociale
- Managementul relațiilor publice
- Publicitate și tehnici promoționale