După absolvirea acestui curs, absolvenții vor avea cunoștințe solide privind:

Crearea evenimentelor

Identificarea unui concept de eveniment actual, cu posibilități reale de a atinge obiectivele urmărite.

Abordarea strategică a conceptului de eveniment și transpunerea ei într-o rută de execuție concretă.

Planificarea evenimentelor

Planificarea în detaliu a tuturor activităților necesare pentru organizarea evenimentului: coordonarea invitaților, relația cu furnizorii, contactarea sponsorilor și partenerilor media, gestionarea relației cu presa etc.

Managementul evenimentelor

Realizarea organigramei unui eveniment și organizarea activității echipei de implementare;



Stabilirea bugetului evenimentului în funcție de cheltuileile implicate și modalitatea de urmărire a unui cash-flow al evenimentului;

Promovarea evenimentelor

Creșterea potențialului de promovare al fiecărui eveniment planificat, având la dispoziție cele mai noi tehnici de comunicare;



Crearea unui eveniment on line pentru a mări vizibilitatea și notorietatea evenimentului fizic.

Tematica modulelor de curs și seminar

Scurtă prezentare a tipurilor de evenimente, caracteristicile fiecărui eveniment în funcție de mediu, de spațiu de organizare, de publicul căruia se adresează, de mesaj sau tema evenimentului
Crearea conceptului de eveniment, identificarea publicului țintă, documentarea și analiza pieței (SWOT); Tema și obiectivele evenimentului, realizarea bazei de date cu invitații, potențiali parteneri, jurnaliști, stabilirea locației, programului, materialelor de prezentare; Contactarea sponsorilor și a partenerilor media, redactarea și transmiterea invitațiilor, comunicate de presă, realizarea materialelor publicitare; Desfășurarea propriu zisă a evenimentului, activități și responsabilități în timpul evenimentului; Exerciții individuale sau de grup în vederea planificării unui eveniment
Comunicarea post eveniment, comunicare de criză, monitorizare presă, rapoartele sponsorilor și ale partenerilor media, feedback.
Realizarea bugetului, cheltuieli incluse în buget, stabilirea resurselor necesare: catering, grafica evenimentului, material de prezentare, materiale promoționale și publicitare
Realizarea planului de comunicare: comunicare online, realizarea comunicatului de presă, interviuri, știri etc.
Regulile bunelor maniere, cum să ne comportăm adecvat cu ocazia diferitelor evenimente, cum să ne alegem vestimentația diferită, etc
Studierea atentă a publicului țintă căruia se adreseaza evenimentul, cunoașterea tipului de client cu care colaborăm, atenție la detalii, empatia cu clientul etc.
Menținerea comunicării cu presa pe tot parcursul evenimentului și post eveniment.
Tehnici de evaluare în funcție de obiectivele setate, instrumentele de realizare al unui eveniment și abilitățile de gândire critică antrenate în organizarea evenimentului
Practică de specialitate, vizite de documentare.

Informații importante și documente utile

Durata cursului: 3 luni

    Taxa de înscriere: 100 lei

    Taxa de participare: 1800 lei

    Notă: Angajații UVT nu plătesc taxa de înscriere și beneficiază de 400 lei reducere la prețul cursului.

    Persoanele care vor să urmeze acest curs trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

    • să aibă diplomă de licență;
    • să poată participa la 80% din prelegerile propuse.

    Înscrierile se fac în oricare dintre următoarele două perioade:

    • 30 mai - 1 iulie;
    • 1 - 30 septembrie.

    Formular de înscriere la curs

    Descarcă fișa de înscriere

    Documente necesare dosarului de înscriere

    Lista documentelor necesare

    Date de contact:

    E-mail: simona.bader@e-uvt.ro
    Telefon: 0752 292 027.