Vid Ioana
Lect. univ. dr.
ioana.vid@e-uvt.ro
Birou 024
- 2000-2002, Universitatea „Tibiscus” din Timişoara, Facultatea de Jurnalistică, preparator universitar
- 2002-2004, Universitatea „Tibiscus” din Timişoara, Facultatea de Jurnalistică, asistent universitar
- 2004-2006, Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Ştiinţe Politice, Filosofie şi Ştiinţe ale Comunicării, asistent universitar
- 2006-prezent, Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Ştiinţe Politice, Filosofie şi Ştiinţe ale Comunicării, lector universitar doctor
- 2010-2012, director al Programului de master: Jurnalism Sportiv
- 2012-2016, membru în Consiliul Departamentului de Filosofie și Științe ale Comunicării, FSPFSC, UVT și director al Programului de studiu: CRP
- Communication and the Image of an Organization, Quaestiones Romanicae, II/1 Szeged, JATE Press, 2013, pp.469-478.
- Communication in cultural organization, Studia Universitates Babes-Bolyai- Ephemerides 2013, pp 133-144.
- The Current Romanian Language of the Media. The Newspeak în Informare și documentare: activitate științifică și profesională Vol VII, Editura Bibliotecii Naționale a României, București, 2014, pp.28-35.
- Reflections of the protests at "Rosia Montana" in local printed and online media: Encounters of Cultures, Novi Sad, 2015.
- Imaginea Roșia Montana în presa românească: Questiones Romanicae, Jate Press, Szeged, 2015.
- Reflectarea protestelor Roșia Montana în presa timișoreană online: Books of Proceeding ENCOUNTER OF CULTURE, 2016.
- The Image Crisis of the Organisation: Professional and Translation Studies, 2016, pp.29-36.
- Political, Administrative and Social Life in the Current Romania Media.The Fire from the
- Colectiv Club:Communication Today: An Overview from Online Journalism to Applied Philosophy,2016, pp. 22-29
- Structuri retorico-stilistice în presa românească actuală, Editura ArtPress,Timișoara,2016.
- Introducere în științele comunicării
- Presa și actualitatea
- Relaţii publice sectoriale
- Creația în publicitate
- Analiza discursului publicitar
- Imaginea organizației