Branding de ţară: Israel
Articol de Beatrice Popescu, studentă în anul II la Specializarea Jurnalism
Universitatea de Vest din Timișoara a fost gazda evenimentului Branding de Țară: Israel în 14 noiembrie, de la ora11:30. Invitată specială a fost Dna Tania Berg Rafael, Șef Adjunct al Misiunii Diplomatice a Israelului la București.
Întâlnirea a început cu o scurtă prezentare a noului program de promovare cu titlul „Branding a nation through digital diplomacy ”, destinat descoperirii Israelului de către cetăţeni din alte ţări. Israelul se situează pe locul 26 într-un al top internaţional al brandurilor de ţară, poziţie bazată pe inovație şi pe un mesaj pozitiv şi diplomatic pe social-media („Israel diplomat 67”). Programul a continuat cu o discuţie pe tema logoului ţării, ce are la bază un proces îndelungat de personalizare a unei „noi limbi vizuale de socializare ”. Turismul este centrat pe vizitarea monumentelor istorice, a teritoriilor biblice și îndeosebi a „orașului sfânt” Ierusalim.