Workshop „Marketing digital pentru start-up”

Articol de Melisa Mihăiţă, studentă în anul III la Specializarea Jurnalism

Workshop-ul „Marketing digital pentru start-up” s-a desfăşurat în 14 noiembrie 2018, de la ora 18, la Atelierul Digital Google, FEAA, sala P04. Evenimentul a fost realizat de către echipa Google. Workshop-ul a fost susţinut de către Bacer Ana-Delia, Coman Mădălin şi Vidan Alexandru. Au participat aproximativ 50 de persoane. Intrarea a fost gratis.

Subiectul esenţial al workshop-ului a fost importanţa prezenţei online într-o afacere. Pe parcursul celor două ore s-au discutat cele mai importante tool-uri prin care să îţi promovezi start-up-ul, precum Google my business, Facebook, Instagram, Facebook Ads, AdWords.

„Workshop-ul a fost destinat antreprenorilor la început de drum, cu precădere celor care pun bazele unui start-up. Acum fiind perioada în care se depun şi afişează proiectele pentru fondurile europene, am considerat că e util să aducem în faţa antreprenorilor nevoia aceasta de promovare. Scopul acestei întâlniri a fost în mod evident educarea şi informarea în domeniul de digital marketing” a precizat Bacer Ana-Delia.

La final, publicul a fost anunţat că săptămâna viitoare va avea loc workshop-ul cu tema „Intro to digital”. Acesta se va ţine la sediul CoworkTimişoara, pe 22 noiembrie, ora 19. Pe viitor vor mai exista workshop-uri, iar posibilele teme abordate vor fi “The visual impact of Ads”, „Daca copywrite nu e, nimic nu e”, „Let’s make HoReCa great again” şi „Marketing pentru HR”. De asemenea, echipa Google oferă consultanţă gratuită pentru utilizarea  instrumentelor digitale în funcţie de nevoile afacerii.

Share Now